Megtartani ami jó és hozzátenni, amit kell - Arculatfrissítés az A-Plastnak

2021
Ügyfél
A-Plast Kft.

Egy modern és korszerű arculat képes artikulálni a vállalkozásod értékeit, esztétikája által szimpátiát ébreszteni és a kezdeti bizalmat megalapozni. A vásárló fejében a verseny egy egységes megjelenésű és rugalmasan használható vizualitással nyerhető meg, még mielőtt felvenné a kapcsolatot veletek. Ezt ismerte fel a 2001 óta működő A-Plast Kft. is.

A polikarbonát, plexi és egyéb műanyag lemezek forgalmazásával foglalkozó A-Plast Kft. kiemelt figyelmet fordít az ügyfeleire. Szerették volna azt, hogy az új arculatuk a termékeik kiváló minőségét és a rájuk jellemző professzionalizmust sugallná, barátságosan és emberközeli módon. Ebben segítettünk nekik.

Az A-Plast Kft. úgy vett új lendületet, hogy a korábban használt arculati betűtípust megtartottuk, a színeken nem változtattunk, csupán melegebb árnyalatot javasoltunk. A logót – a letisztultság és az korszerűség jegyében – némi „ráncfelvarrásnak” vetettük alá. Az A-Plast tevékenységére jellemző üregkamrás szerkezet nem tűnt el, csak átalakult – az arculat vizuális keretrendszerének szerves része lett: a rácsszerkezet levélpapíron, a különféle kiadványokon, névjegykártyán jelenik meg. Az unásig ismételt stock fotók helyett újdonságként barátságos illusztrációt készítettünk: emberközeli összhatást eredményez, szerethetővé teszi a márkát.

Az arculatfrissítés eredményeképp megújultak az A-Plast üzletei, új matricák kerültek a céges autókra, új névjegykártyákat terveztünk és egységes Word, illetve PowerPoint sablonokat adtunk a munkatársak kezébe.

Egységes, következetes vizuális rendszert teremtettünk, hogy a vállalat új szintre léphessen.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Köszönjük!
Hamarosan válaszolunk.