Budapest arculati koncepció

2020
Ügyfél
Budapest

A kiindulási pontot Budapest jelenlegi arculatának alappillérei adták: a három fő-, illetve hat másodlagos arculati szín, a Tabac G3 és FF Mark Pro betűtípusok és a hivatalos Budapest logó.

Az arculat továbbfejlesztése Budapest élő közegének, sajátosságainak és sokszínűségének fogalomkörére épít, középpontba helyezve az "A város amely egyesít" üzenetet.

Buda és Pest, hegy és sík, város és folyó. Ellentétes karakterek, melyeket Budapest köt össze. Hasonló módon az arculati rendszert olyan pattern társítások alkotják, melyek reflektálnak a főváros vizuális karakterét meghatározó boltívekre, kupolákra, hidakra, hegyekre, vagy éppen a Duna hullámaira. Az arculati színek és a mintázatok kombinációinak segítségével a városhoz köthető cégek és kommunikációs felületek olyan megjelenést kapnak, melyről könnyedén azonosítható a budapesti kötődés, azonban az egyes cégeknek saját, egyéni arculat alakítható ki.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

Köszönjük!
Hamarosan válaszolunk.